wtorek, 12 lutego 2013

                  KOLOROWE LODÓWKI SMEG

Niesamowite!!Ostatnio pisałam o kolorowym AGD i na kilka dni po wpisie pojawiła się pełna gama kolorowych lodówek włoskiej firmy Smeg na stronie westwing.pl. Nie mogłam się nadziwić tak szeroką ofertą. Te lodówki są boskie i myślę, że swobodnie każdy znajdzie coś dla siebie. Są dostępne w tak zaskakującej formie jak np. wzór imitujący wygląd dżinsu !!Nieźle prawda?:) Do tych, które najbardziej wpadły mi w oko należą: model w paski, czerwony, oraz czarna i beż.Cuuudooo, cudeńko!Szkoda tylko,że suma jaką trzeba na nie wydać jest całkiem sporych rozmiarów .... cóż czego nie robi się dla marzeń i radości  - może czasem warto popracować na swój codzienny uśmiech.






    MIŁEGO .... MOŻE WIECZORNEGO PAŁASZOWANIA W LODÓWCE:)
  

PS.Jutro obiecane zdjęcia mojego taboreto - schodka  :)przyznaję,że przez ostatni mętlik wypadło mi z głowy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz