czwartek, 14 lutego 2013

                     WITAM W WALENTYNKI!

Dziś Walentynki - dzień zwyczajny i wyjątkowy zarazem. Dla jednych zaczarowany i magiczny dla innych całkiem codzienny. Ja nie świętuję jakoś specjalnie ale staram się jednak ten dzień umilić np. dobrym obiadem i ciastem bananowym, kupiłam też dla mojego wybranka malutki drobiazg:). Czyli niby nic ale jednak. Raczej wychodzę z założenia,że każdego dnia powinniśmy otaczać się troską, miłością i szacunkiem a pogląd przeciwników komercyjnego zakupo-maniaka jest mi bliski. Mimo tego troszkę ulegam i staram się wpleść szczególny element na kształt serduszka w ten dzień - no bo w sumie czemu by nie?:)
Dziś pokazuję złożony przeze mnie i pomalowany według własnej koncepcji taboreto - schodek. Nieziemsko praktyczny!No i piękna pietruszka z dzisiejszego spaceru do warzywniaka.









                        MIŁEGO DNIA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz