środa, 13 marca 2013

             W OCZEKIWANIU NA WIOSNĘ ...KOSZ PIKNIKOWY

A miało być tak pięknie ... już kilka cudownie miłych i ciepłych dni się pojawiło, a tu nagle znowu śnieg. Co prawda pruszy bardzo uroczo i stwarza przytulną atmosferę ale to jednak nie wiosna .. Cóż ze śniegiem za pan brat będę i się do niego pouśmiecham, może chce się tylko pożegnać przed nadejściem wiosny. Nie ma też co leniuchować i do wiosny przygotowania czas rozpocząć i może trochę pomarzyć szykując się do sezonu z nowym koszem piknikowym. Tak!!!Piknik to coś co lubię najbardziej - moja radość wiosenna  i posiłek na świeżym powietrzu.Piękne są kosze wiklinowe wyposażone w akcesoria do piknikowania - cudo kosze białe,czarne, naturalne - w kratkę,kropki,gładkie - co tylko się zamarzy.Ja wczoraj kupiłam piękny biały z wnętrzem czerwonym w białe grochy - jutro umieszczę fotkę z jego podobizną - a dziś bracia bliźniacy mojego nowego nabytku - zwłaszcza ten naturalny przypomina mój skarb choć przyznam,że ten czarny ojjj śliczny równie!! A Wy co sądzicie o pikniku?





                                     CUDOWNEGO, ŚNIEŻNEGO PORANKU ŻYCZĘ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz