sobota, 13 lipca 2013

                                      FARBA KREDOWA .........


Cudowne odkrycie!!!!Fantastyczny sposób na szybką metamorfozę i dużo zabawy.Mam fazę kredową!!Zakupiłam jedną puszkę do kuchni i teraz pomalowałam już ścianę, lampę, szafę,kilka słoików, małą szkalułkę ... i  inpspiracji wiele więcej.Pomysł świetny dla lubiących zmiany ponieważ wystarczy tylko zetrzeć poprzenie malowidło i stworzyć nowe, doskonale pasuje do jasnych pomieszczeń, współgra z żywymi kolorami i nadaje zupełnie innego wymiaru w pomieszczeniu.Szczerze polecam!!

Ps. Wygrałam konkurs balkonowy na DP Blogu !!! - co za radość to dla mnie -  niesamowicie się cieszę!!
A konkursowy motyl stoi już w honorowym miejscu i wygląda przepięknie:)












                                        Ciepłej soboty życzę!!!





5 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo, wiesz za co.
    Z przyjemnością przeglądam, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Farba tablicowa - jak najbardziej TAK! :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kredowe ściany są świetne, dają poczucie miejskiego baru, szybkiego tempa i nowoczesności.

    OdpowiedzUsuń