niedziela, 14 lipca 2013

                                          TOALETKI .....

Damą być ... małą damą fajnie czasem być i szykować się na wieczór lub na miły dzień przy swojej toaletce.Toaletka jest o tyle ciekawą propozycją, że pozwala zachować porządek w stefie urody i kosmetyków - co oznacza, że wszelkie malowidła i zapachy zamknięte w pięknych flakonikach możemy trzymać w jednym miejscu = szybciej możemy je odnaleźć i się przygotowac do wyjścia. Prosta w formie i ciekawa w wykonaniu toaletka może być też elementem uzupełniającym wystoju naszego gabinetu,sypialni czy łazienki.Toaletki kojarzą mi się ze starymi, romantycznymi czasami, dzięki czemu w prosty spoób można poczuć się elegancką kobietką ...takie małe szaleństwo w trakcie przygotowań do dnia - czemu nie?:)Oczywiście można samemu przygotować swoją mini stefę toaletkową np. w części parapetu lub komody.Temat powstał ponieważ ostatnio dostałam w prezencie starą toaletkę, której nie miałam serca zostawić na bruku, więc udomowiłam ją i teraz jest częścią mojej sypialni - pochwaliłam się zobyczą w pracy i już jedna z koleżanek zakupiła w ikei swój toaletkowy mebel. Jaki z tego wniosek? Chyba współczesne kobiety lubią czasem staroświeckie elementy.










                                                  
                                          Cóż ... życzę eleganckiej niedzieli ..:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz