poniedziałek, 19 grudnia 2016

Prezenty od serca

Bardzo podoba mi się ida prezentów robionych własnoręcznie.
Prezentów, na które ktoś poświęcił chwilkę swojego czasu i pewnie myślał o nas przygotowując upominek.Takie właśnie pomysły są nisko budżetowe - nie wymagają dużych nakładów pieniędzy, ale chwili wyłuskanej z naszego dnia.W tym roku postarałam się przygotować takie prezenty.
Dobrze czułam się w roli elfa, który wkłada serce i dobrą energię w tworzone podarunki. Oto niektóre z pomysłów jakie zrealizowałam.Ciekawa jestem, co myślicie o takich drobiazgach.
#diy#zróbtosam#przezenty

Zawieszka z pierwszą literą imienia - to metamorfoza podkładki korkowej.


Kartka z pozytywnymi przemyśleniami dotyczącymi obdarowanej osoby.


Dwustronne kosmetyczki z dedykacją .



Kosmetyczka na leki dla dziadka - pomysł pierwszej potrzeby,którą realnie dostrzegłam i wiem,że będzie w użyciu co mnie niesamowicie cieszy.


Pudełko - wyjątkowe po bardzo starej papeterii , znalezisko pchliego targu , a w nim życzenia i magnesy na lodówkę kamienie - znalezione na spacerze.



Zdjęcie z dedykacją zapakowane w gazetę .



                                                              Spokojnej nocy !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz