wtorek, 29 października 2013

Czarna lampa

Tak, nadszedł ten czas!!Mam swoją upragnioną, czarną lampę nad łóżkiem - teraz wieczorne czytanie to już tylko przyjemność - mogę czytać do woli, a jak się zmęczę, wystarczy tylko wyciągnąć rękę go góry i pstryknąć!Nie trzeba wstawać i iść, aż do drzwi tam, gdzie mieści się wyłącznik - wygoda mówię Wam!Tak sobie czasem o marzeniu lampowym wspominałam niewinnie i ostatecznie dostałam w prezencie od przyjaciół z okazji urodzin.Ale są czujni, że pamiętali o moich wspominkach :). Czarna lampa, to bardzo ciekawy wynalazek we wnętrzu - dodaje fajnie charakteru podkreślając wnętrze swoim czarnym akcentem. Jest uniwersalna ponieważ idealnie wpasuje się do naprawdę wielu stylów wnętrz. Prosty zabieg powieszenia lampy będzie praktycznym sposobem na odświeżenie sypialni, pracowni czy po prostu pokoju.Kto lubi czarne lampy? Ja!!
Oto lampy znalezione na www.westwing.pl







A to moja nowość - sprawdza się bardzo - jest ergonomiczna, dzięki możliwości ustawiania w dowolnym kierunku.No i przy okazji widoczna jest moja pościel, którą uszyłam z materiałów Ikea. Teraz konieczna będzie modernizacja ściany, na której zawisła lampa. Żeby nie było łyso zagospodaruję tam chyba miejsce na kilka ramek z czarno- białymi zdjęciami, które podobają mi się we wnętrzach.






                      Czarno -białego wtorku!!






2 komentarze: