czwartek, 10 października 2013

Czas na zmiany ...


Dziś piękny, słoneczny, jesienny dzień - idealny czas na zmiany.Postanowiłam zmodernizować i zmienić charakter wchitea. Blog będzie teraz zapisem moich prywatnych, codziennych miłości i pasji ... czyli ... podzielę się z Wami czterema własnymi kątami, opowiem jak zdobywam rzeczy, które dla mnie mają duszę, pokaże co ugotowałam i uszyłam w wolnym czasie.Chcę przekazać trochę mojej wielkiej radości jaką daje mi życie w atmosferze i cieple małych 50 m2 zamieszkanych przeze mnie i mojego życiowego rycerza, energii jaką daje mi szycie na wymarzonej maszynie do szycia w kolorowe motyle i utrwalić pamiątkę po moich wielkich/małych znaleziskach i zdobyczach oraz podzielić się kolorem i zapachem moich poczynań kulinarnych.
Zmiany i zamiary wielkie - na samą myśl serce bije mi szybciej :)
Mam nadzieję, że polubicie mój świat.
Oto moje dzisiejsze śniadanie - a jutro opowiem jak dziś rano - zdobyłam ten piękny kosz wiklinowy,w którym jest moje śniadanko dziś!!






              
                    
                   Smacznego ,ciepłego dnia !!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz