wtorek, 22 października 2013

Urodzinowy Wy-srój!

Organizowałam ostatnio przyjęcie urodzinowe - podczas przygotowań tary z serem kozim i czerwoną cebulą oraz innych przysmaków dla gości pomyślałam .... czemu by nie przystroić odrobinę mieszkania?!Będzie wesoło i inaczej niż codziennie.Wystroiłam więc dom w kwiaty - dobry powód, żeby sprawić sobie przyjemność kwiatową - a co przecież to moje święto!Wykorzystałam również lampiony, które przygotowałam z torebek śniadaniowych (pisałam o nich niedawno) - dały świetny, spokojny nastrój.Pod babeczki zrobiłam podstawki ze sztywnego papieru kolorowego (identyczne można dostać w sklepach!). Uwieńczeniem stroju urodzinowego dla mojego pokoju stała się girlando-dekoracja z pasków bibuły i balonów. Bardzo polecam takie przygotowania, dają dużo frajdy, a bibuła i balony są tanim sposobem na dekorację - przy tym przywołują różnorakie wspomnienia :)!Można ponurkować w przeszłości - w końcu to urodziny, więc i czas własnego sentymentu.







Inspirującego wtorku!!




2 komentarze:

  1. witaj, dzięki za odwiedziny u mnie :) dzięki temu odkryłam Twojego bloga i już sobie go zapisuje u siebie ;) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Bardzo lubię Twojego bloga - ciekawe tematy poruszasz.

      Usuń